آ

  • آریاپوران، سعید شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • آقاجانی، سیف الله برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

ا

  • ابراهیمی، مریم اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

  • ابراهیم پور، مجید اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • ابراهیم زاده، نجمه تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • ابوالقاسمی، عباس تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • اژدربین، بهاره الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • استکی، مهناز مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • اسعدی، سمانه نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • اسلامیان، مرضیه تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

  • اصغری نکاح، سیدمحسن تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • افروز، غلامعلی عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • امیدی خانکهدانی، مجید عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

ب

  • بابائی، مظهر شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]

  • باردل، محمد اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • بختیارپور، سعید اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • بردیده، محمدرضا اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • برزگر بفرویی، کاظم اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • برزگر بفرویی، مهدی بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • بهبودی، معصومه مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

پ

  • پورچیت ساز، فاطمه اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

ت

  • تجلی، پریسا اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • ترکاشوند، علی ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]

ج

  • جایروند، حمداله اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

  • جماعتی اردکانی، راضیه بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]

  • جمالی، یوسف کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

چ

  • چوبفروش زاده، آزاده اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

ح

  • حیدری، یاسر بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • حسین ثابت، فریده تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

  • حسین جانی، فاطمه نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

خ

  • خبیر، لیلا اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

د

  • درتاج، فریبرز الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • دهقانی زاده، جلال تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • دوکانه ای فرد، فریده مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

ذ

  • ذوالفقاری، مهسا اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

ر

  • رسولی، مهدی بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • رضایی، سعید بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • رضایی، فاطمه شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • رضاپور میرصالح، یاسر اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

  • رضایی شریف،، علی اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • رضائی، سجاد تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

ز

  • زارع، اسما بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • زارع، مریم اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]

  • زیبایی ثانی، مرتضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • زمستانی، مهدی نقش میانجی‌گر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم‌ تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیب‌های برون‌نمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]

  • زورمند بناب، شهلا تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

س

  • سیادتیان، سیدحسین تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • سامانی، سیامک اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • سجادی پور، فریده غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

  • سلطانی کوهبنانی، سکینه تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]

  • سلمانی، علی برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

ش

  • شاکری نسب، محسن اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]

  • شریفی درآمدی، پرویز بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

  • شفیعی، محمد بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • شکیبا، ابوالقاسم مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • شکوهی راد، مریم اثربخشی درمان‌های بیومدیکال بر نشانه‌ها و رضایتمندی خانواده‌ها در اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 83-104]

  • شمس اسلامی، سید سینا تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

ص

  • صادقیه، طاهره نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • صالحی، پرستو شناسایی چالش‌های آموزشی‌ کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]

  • صالحی، مهدیه اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

ط

  • طاهر، محبوبه اثربخشی واقعیت‌درمانی مبتنی بر پذیرش‌مثبت بی‌قیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیف‌اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]

ع

  • عابدی، محمدرضا کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

  • عبادی، متینه برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

  • عبدالمحمدی، کریم بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]

  • عبدالمحمدی، کریم ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • عبداله زاده رافی، مهدی شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]

  • عیسی مراد، ابوالقاسم تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیش‌بینی کنترل عمل (جهت‌گیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]

  • عکافی بروجنی، فرخ لقا مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگی‌های شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]

  • علیمحمدی، عسگر ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • عمادی، سید رسول تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]

غ

  • غدیری، فرهاد بررسی کارکردهای اجرایی و ضرب‌آهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]

ف

  • فاتحی زاده، مریم کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]

  • فرحبخش دقیق، متین اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

ق

  • قاسم زاده، سوگند عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • قدمی، ابوالفضل ویژگی‌های روانسنجی مقیاس درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری برون‌نمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]

  • قربان جهرمی، رضا الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]

  • قمرانی، امیر ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]

ک

  • کابلی، خدیجه اثربخشی نمایش‌درمانی بر مبنای ذهنی‌سازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]

  • کافی ماسوله، سید موسی تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • کرمانی، علی برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]

م

  • مجردآذر، میرجواد تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم ‏ [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]

  • محمدی، حانیه نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • محمدی پور، محمد مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]

  • محمدی دولت آباد، مریم اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی – نقص‌توجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]

  • محمدی کشکا، سمیه تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]

  • محمودی، جعفر اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • میرزاخانی، نوید مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • مصباح، ایمان اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]

  • منادی، مرتضی بررسی تطبیقی قانون آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]

  • موسوی، سید ولی الله تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کم‌توان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]

ن

  • نادری نوبندگانی، زهرا نقش میانجی‌گری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبک‌های دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]

  • نیازی، محسن تجربه زیسته چالش‌های نوجوانان کم‌توانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]

  • ناظمی، فرزانه اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]

  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • نقش، زهرا عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانواده‌ها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]

  • نقش، زهرا بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]

  • نیکخو، فاطمه بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]

  • ویسمه، مریم مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]

  • وطنخواه، مژگان اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]

ه

  • همایی، رضوان اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]

ی

  • یاوری، فاطمه غنی‌سازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوری‌های دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانه‌روزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]

login